Select Your Style

Choose your layout

Color scheme

Antalya Masöz Bayan – Antalya Masaj Salonu

Antalya Masöz Bayan – Antalya Masaj Salonu

Antalya Masöz Bayan – Antalya Masaj Salonu

 Antalya’da sizlere özel masaj hizmeti veriyoruz. Antalya Masaj Salonu ile mutlu sona ulaşmak artık çok güzel.. Dijital dünyanın en yaygın haberleşme sistemi olan internette, Antalya Masöz Bayan insanların birbirleri ile bilgi alışverişinde bulunmasını sağlayan bir araçtır e-posta. E-posta , elektronik posta’nın kısaltılmış halidir. Dijital mektup anlamına gelir. Bu dijital mektup sistemi üzerinden yazının yanı sıra resim – fotoğraf, video, müzik gibi her türlü dosya türünü bir çok e-posta kullanıcısına gönderilebilir. Ve alıcılar bu dosyaları bilgisayarlarına aktarabilirler.

E-mail olarak diye tabir ettiğimiz aslında dilimizdeki anlamın e-posta olan bu dijital mektuplaşma aracını kullanmak için bir çok e-posta barındırma hizmeti veren ücretli ya da Antalya Masaj Salonu Mutlu Son ücretsiz şirketler vardır. Buna örnek olarak; Gmail , Outlook, Yahoo, Yandex gibi sitelerin yanısıra özel domain yani uzantı ile alınmış e-postalar da mevcuttur.

Kullanıcı adı , adres simgesi,  e-posta sunucusunun adı , nokta (.) , site uzantısının boşluk bırakılmadan yazılması ile meydana gelir e-posta’lar. Örnek olarak vermek gerekirse ;

[email protected][at – “et”]sunucu.[nokta]com  | Antalya Masöz Bayan gibi.

E-posta gönderiminden ve alımında sıkça kullandığımız bileşenleri de bilmek gereklidir, bunlar ;

Alıcı ismi, postanın konusu, posta metni, posta eklentileri – resim – fotoğraf, video, müzik, yazı (Word, PDF, Excel, .ZIP, RAR, gibi. –  , postanın kopyasının gideceği diğer Antalya Masaj Salonu alıcılar (KK ya da CC formudur. Burada verilen adreslere postanın kopyası gider. Kopya sadece bilgilendirmedir doğrudan sadece alıcı kişiye hitap eder.) , postanın kopyasının gideceği gizli alıcılar (GKC ya da BBC formudur. Kapalı kopya olarak bilinir. Bu forma yazılan alıcılar iletide görünmez. Bu alan genelde gayri resmi postalar için kullanıldığında kullanılır. Bu tarz alıcı gizleme gereksiz ileti yani spamlara karşı koruma sağlamaktadır. Size gelen bir postaya cevap vermek için yanıtla yani “Reply” bileşenini kullanırsınız. Bunu yaptığınızda Antalya Mutlu Son Masaj Salonu alıcı alanına otomatik olarak adres yazılmış olacaktır. Toplu posta gönderimlerinde gelen postada herkesin göreceği bir cevap vermek için herkesi yanıtla yani ”Reply All” bileşenini kullanmak gerekir. Bu kullanıldığında iletide yer alan herkese gider iletiniz. Size gelen önemli bir postada ek dosyalar (eklentiler) vardır ve bunu diğer bir başka kullanıcı ile paylaşmak istersiniz. Bunun için Yönlendirme veya İlet olan “Forward – Fwd” bileşenini kullanmanız yeterlidir. Bir şirkete iş başvurusunda bulundunuz ve şirket sizden e-posta üzerinden özgeçmişinizi belirten bir “CV” ister. CV ’ nin ofis programlarından biri olan Word üzerinden hazırlanmış Antalya Masöz Bayan olmasını isterler. CV’nizi hazırladığınızda e-posta ile göndermek istediğiniz takdirde ek yani “ Attachment ” bileşenini kullanmanız yeterlidir. Bu bileşen üzerinden Word dosyalarının yanı sıra video ve müzik dosyalarını da ekleyip gönderebilirsiniz.

E-posta kullanım alışkanlığı önemli bir davranıştır. Çünkü sadece bir sosyal paylaşım sitesine üye olmak için değil resmi veya resmi olmayan tüm konularda bilgi alışverişinde bulunmak için önemli bir araç görevini alır. Bize oturduğumuz yerde kolaylık sağlar. Eskiden sadece şirkette veya bir internet kafeye gidip postalarımızı kontrol etmek gibi bir seçeneğimiz vardı. Ama günümüzün gelişen teknoloji çağında artık istediğimiz her e-postalarımızı kontrol edebilir veya posta gönderebiliriz. E-posta gönderebilmek için sadece masaüstü veya dizüstü bir bilgisayara gerek. Tabletler, akıllı telefonlar bu hız ve kolaylıkla bize en iyi yardımcılar görevini taşıyor artık. Mobil cihazlar olarak adlandırdığımız bu araçlar yaşamımızın birer parçası haline gelmiştir artık. Bundan dolayıdır ki sürekli aktif olmak artık uzak değil. Her an , Antalya Masöz Bayan her yerde iletişim sağlamak mümkündür artık…

ABOUT AUTHOR

COMMENTS ( 14 )

  • Mahmut

    2 gün sonraya randevum var görüşürüz kızlarrr. 🙂

  • Haluk

    merhaba ben istanbul’dan geldim sırf kızlarınızı görmek ve birlikte olmak için, sizi çok meth ettiler bana.

  • öner

    arkadaşlar çok cüzzi bir miktar ücretle çok mutlu oldummmm. 😀

  • Oktar

    kızlara bayıldım, beğenmeyene erkek demem. antalya masaj salonu

  • Ekber

    sizin her hafta müşterinizim, tüm kızlarla seansa girdim 😀

  • Feyzi

    lütfen bana numarayı yazar mısınız, randevu alıcam. Antalya Masöz Bayan – Antalya Masaj Salonu

  • Olcayto

    kızlara bayıldım, beğenmeyene erkek demem. antalya masaj salonu

  • Talat

    merhaba ben istanbul’dan geldim sırf kızlarınızı görmek ve birlikte olmak için, sizi çok meth ettiler bana.

  • çelebi

    beyler parası da güzel kızları da güzel off diyorum offff. 🙂

  • Metin

    beyler, sırf yorum olsun diye değil; abi kızlar felaket ötesiiii antalya masaj da başka bulamazsınız. 🙂

  • Baran

    lütfen bana numarayı yazar mısınız, randevu alıcam. Antalya Masöz Bayan – Antalya Masaj Salonu

  • Cantekin

    mutlu son istiyorummmmmm, gelicem antalya masaj salonu

  • şaban

    arkadaşlar çok cüzzi bir miktar ücretle çok mutlu oldummmm. 😀

  • Ihsan

    abi böyle bir olay yok ya yani ancak bu kadar iyi hizmet olabilir. 😀

GIVE A REPLY